miercuri, 12 octombrie 2011

SuperBlog 2011: etapa nr 3

Salutare lume!!

Azi incerc sa fac un articol mai bun si cu mai mult timp la dispozitie (adica am inceput sa scriu la el de luni 10.10.2011, adica cu vreo 2 zile inainte de "deadline)... 
Concursul are cea mai grea tema de pana acum:

Nume proba: Plăceri vinovate - Un „guilty pleasure” care poate nu cadrează cu imaginea ta de om cumpătat, dar în care te regăsesti în întregime, care te umple de adrenalină.

De ce zic ca e cel mai greu? Pentru ca nu stiu unde e limita intre comportament normal si "guilty pleasure" ...

Cand merg prin oras cu 70-80-90 km/ora, cu muzica data la maxim, "cantand" cat ma tin plamanii, chiar si pentru 2 km (cat am de la serviciu la gradinita la Mihai) ar putea fi un „guilty pleasure”... 

Cand dau muzica la maxim (sunt singur in casa, se mai intimpla uneori, ffffffffffff rar, dar se intimpla) si "savurez" SUNETul ce trece prin mine ar putea fi un „guilty pleasure”... 

Cand am ramas "singur acasa" am avut un program foarte lejer: ajungeam acasa seara de la serviciu, faceam un dus, apoi stateam in "underwear" cu laptopul intr-o parte si cu telecomanda in alta parte pana adormeam ... ar putea fi un „guilty pleasure”... 

Cred ca cel mai "tare" „guilty pleasure” ar fi sa imi iau un VX7 ca sa zic ca mi-am luat si "masina" si laptop...




ps: tot nu am reusit sa public cu mult inaintea termenului limita (a se vedea ora postarii) 

Ratings