sâmbătă, 8 octombrie 2011

SuperBlog 2011: etapa nr 1



Salutare lume !!

Dupa cum spuneam intr-un articol anterior particip la concursul SUPERBLOG, iar acum se apropie termenul (o ora si ceva) pentru prima etapa si ar fi cazul sa scriu...

Nume proba: Puritatea sunetului
Sunetul... e magic...
De 7 luni de zile la noi in casa sunt doar 3 nuante(cu mici intreruperi din partea desenelor...):
- ganguritul lui Gabriel
- veselia/nervozitatea lui Mihai
si
- LINISTEA
Predominant e ganguritul lui Gabriel, dar cea mai importanta e LINISTEA pentru ca sunt atat de rare momentele in care reuseste G sa doarma incat ne indreptam spre perfectionare in atingerea linistii, totul se face (mai mult se sta, pentru ca doar atunci mai avem timp de relaxare) fara emiterea unui sunet pentru ca G vrea sa participe la tot ce facem si se trezeste automat si o luam de la capat …
Am ajuns atat de disperat, incat ii fac instructaj lui M dimineata inainte de plecare la gradinita (are doar 4 ani) sa nu “respire” cand trecem prin camera unde doarme G … Orice sunet face M e o alarma pentru G, care “iubeste” sa fie in preajma fratelui mai mare si se trezeste la fiecare cuvant al sau...
E atat de adanca linistea incat sunt momente in care auzim gindacii miscand pe hartia trasa sub dulap …
Mi-e dor sa pot asculta muzica la “maxim” (stau la bloc, vechi, cu persoane in varsta - ca sa nu spun altfel - si maximul e relativ ;) )

Aceasta tema m-a fortat sa imi caut in amintiri un SUNET si nu am fost in stare sa ma decid pentru ca toata viata mi-a fost dominata de MUZICA :
- am crescut cu un magnetofon Majak - “cunosteam” muzica buna a anilor ‘70-’80 si acum inca mai savurez acea muzica si imi spun mereu “si asta o aveau ai mei”
- cu Vanilla Ice - Ice Ice Baby imi rememorez pubertatea - legata de primul casetofon, prima caseta audio (oare citi mai tin minte cum era cind se pridea banda ;) ?)
- “trairea” piesei No Doubt - Don't Speak m-a facut sa pierd cea mai buna “partida” la un 8 Martie... ea a plecat imediat dupa terminarea piesei pentru ca eu am “dansat” singur …
- CHER - Dov'e L' Amore m-a ajutat sa imi cuceresc definitiv iubirea si sa am viata actuala

In urmatoarea perioada (cred ca max 1 an si jumatate) va trebui sa mai achizitionez un laptop - deja e cam greu de impartit unul singur la “2 oameni si jumatate” - si presupun ca voi avea posibilitatea sa ma gindesc si la MUZICA din nou, nu doar la SUNETele facute de Gabriel si la LINISTEA impusa in acest moment...

Poate voi reusit sa admir SUNETele din MUZICA din nou ...


2 comentarii:

  1. Sunete.... aseara am retrait magia sunetelor ... la maxim ... ce seara, ce viata ... mi-am adus aminte de toate serile cand mergeam in rosu ... ne-am fi dorit sa fii langa noi ... stiam ca poti sa ne tii in priza ... o seara de neuitat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... am omis sa completez in lista cele 6 din 7 zile de prezenta din Rosu si Negru...
    Cind facem un bis?

    RăspundețiȘtergere

Ratings