luni, 10 octombrie 2011

SuperBlog 2011: etapa nr 2

Salutare lume !

In stilul meu caracteristic, iar sunt sunt pe ultima suta de metri ...
Tema acestei etape m-a purtat iar prin toata "istoria" mea:
 
Pleci in concediu si ai nevoie de valize noi. Ce asteptari ai de la geanta ta de calatorie?

Din timpuri "stravechi" a fost o problema in familie, erau obisnuiti sa plece cu "juma de casa" ...
Din povestirile parintilor mei:

"Cand mergeam la Mare cu toata familia - ai mei, noi mici, unchiul cu familia lui - si ajugeam intr-o gara in care trebuia sa facem schimb de legaturi bagajele erau "fara numar" si mereu la numaratoare intra Gabi - fratele meu mai mic - el era bagajul al 11-lea ... "

"Tot la un drum la Costinesti aveam si un borcan mare cu muraturi, iar la o legatura, in graba de a nu pierde trenul, Nana a scapat borcanul si toti mai ca incepura sa plinga dupa bunatatile pierdute cand se trezira ca dadeau drumul la tren si ei inca mai aveau bagaje de urcat..."

Mereu am avut problema asta si eu, niciodata nu am fost multumit de ce am avut la indemana pentru plecat in concediu - vacanta, iar in situatia actuala BB1 + BB2 totul s-a complicat si mai mult ...

Cine are copii stie ce inseamna "tetris" in varianta reala cu geamantane, genti, gentute, pungi si altele... Cine nu are nici nu poate sa isi imagineze ... Am dus copii si pe Alina la sfarsitul lui septembrie la "tara" la Vicovul de sus si apoi ma "plangeam" la birou cit m-am chinuit sa aranjez toate bagajele ca sa mai ramana loc de respirat. Un coleg foarte "placut" ma ia peste picior, ca ce imi trebuie atatea bagaje, mai ales ca am o imensitate de portbagaj la Logan, dar el abia e casatorit, nu are habar ce inseamna sa ai mai mult de o persoana la plecare... Nu poate intelege de mi-as dori o "remorca" pentru cate bagaje s-ar putea duce...
Cand ai doi copii mici ai o garla de hainute micute, dar mereu nu ajung... Ca sa ne ajunga locul de depozitare am ajuns la compromisul de a ne lua noua citeva haine intr-o jumatate de geamantan, iar intr-un geamantan si jumatate lor ... Pe langa hainute trebuiesc luate si "citeva" perechi de papuci - cateva de iesit afara, una sau doua pentru casa, niste slapi, etc - mai trebuiesc si jucarii, CD-uri, DVD-uri si cite altele... Ai nevoie pentru fiecare de cite o gentuta, punguta, toate dimensionate cit mai bine pentru "tetris"...

Pana la aceasta etapa de concurs nici nu mi-a trecut prin cap ca as putea cauta online informatii si specificatii pentru genti si valize ... Si mi-ar fi fost de mare ajutor sa pot participa la promotia American Tourister de la REAL, daca ar fi fost si in Iasi... In curand vrem sa plecam in vizita la cumnat in Belgia si va trebui sa ne luam niste genti cum trebuie sa poata face fata "aeroporturilor" - cred ca stiti la ce ma refer

2 comentarii:

  1. Gasesti tot ce vrei in domeniul genti darcred ca mai trebuie si un pic de organizare :) stiu ca o sa spui ca nu am cum sa imi dau cu parerea pt ca nu am copii, dar am vazut si in familia mea ca cei cu copiitind sa exagereze cu bagajele de parca unde se duc nu curge apa ca sa mai poti spala cate ceva.... stiu ce inseamna sa iti doresti sa ai o remorca pt ca de obicei merg cu cumnatii si copilul in vacante si eu am cel mai mic bagaj :)... Oricum distractie maxima in belgia si sa aduci poze sau sa le postezi pe facebuci :))) ana

    RăspundețiȘtergere
  2. pai stai putin ... ca daca ar fi doar hainutele (nu mai zic de perne/paturica preferata) am scapa ieftin! dar ... interfon, olita, scutece, trusa de medicamente (ca doar n-o sa dai din nou x lei pe ele), detergentul special (ca nah ... face alergie de la cele "obisnuite"), cosmetice, incarcatoare (tel, ap.foto, ap.video), jucarii, laptop, etc (nu cred ca are rost sa pun toata lista :D ... u got the point :))
    sunt curioasa cum ar arata o geanta/valiza sa incapa toate astea :) pentru ca tetrisu incepe din casa, de la primele perechi de ciorapi :) apoi continua in parcare ...

    RăspundețiȘtergere

Ratings