sâmbătă, 27 august 2011

Sambata seara ...

Salutare lume !

Este ora 20.37 sambata 27.08.2011 si stau singur in Mall la Montecatini ...

Am fugit din casa ca e prea trist (atit de pustiu...). Am dus familia la "tara" la Vicov si sunt singur... Credeam ca va fi relaxant, dar e demoralizant... Am tot ce im doream inainte - timp, liniste, pot sa ma joc in disperare - dar nu ii am pe ei ... Cred ca totusi doar cercurile desenate la curs ("cine stie cunoaste") imi fac viata fericita ...

Aseara am fost in Dublin Pub cu citiva colegi de serviciu. A fost frumos, nu am probleme in a fi singur in club, ca doar merg doar sa dansez, dar am fost oarecum trist ... In pub sunt in general oameni veniti in perechi si mie imi lipsea perechea ... Mult timp m-am gindit ce frumos era cindva cind ne distram impreuna, oarecum faceam un "tot" singur ... eram noi si restul nu contau ... evident ca nu poti trai/distra fara "restul" mereu, dar eram "noi" ... si aseara eram numai "eu" ... si "tristetea" aia mi-a ramas si pe azi...
Sigur ca te poti distra si fara parter (eram 8 din care doar 2 erau un cuplu), pentru ca cei "singuri" (si nu ma refer la cei 2 care chiar nu au un prieten/prietena in acest moment) s-au distrat f bine, mai ales ca "cineva" zicea cind a ajuns acasa ca mai vrea (si o zicea in stilul in care ai crede ca peste 18 ore va fi din nou in Pub) ... dar ...

Totdeauna am spus (si am si facut de citeva ori) ca ma pot duce singur in club si ma distrez, dar  aseara ti-am simtit lipsa {}{}{} ...

Un comentariu:

Ratings