vineri, 20 aprilie 2012

Un nou pas...

Salutare lume!

Azi am facut un nou pas in viata mea de blogger ... dar sa o luam cu inceputul...

Inceputul a fost intr-o zi de marti - Prima scriere pe blog ... Pe acel blog am fost activ aproape 2 ani 9 iunie 2009 - 14 februarie 2011. Am fost "destul de activ" acolo... am reusit 39 postari, 59 comentarii si 14.000 vizitatori. Probabil sunt niste valori extrem de mici pentru o activitate de doi ani, dar eram incepator, nu ma interesa decit sa fac ceva si sa imi promovez jocurile (adica o mare parte din articole faceau referiri si dadeau link-uri de referrer ).

Apoi am hotarit ca am crescut si sa trec pe ceva mai serios - am trecut pe blogger cu articolul Primul, din noul blog... . Aici am fost mai serios, total diferit si mai implicat. Chiar daca am mai facut si unele articole la bashka sau pentru concursuri, am tratat totul "profi" - cit poate face un "afon" . Am invatat platforma, am cautat multe variante si am ajuns unde sunt acum... Am acus un an de activitate, 82 de postari, 5245 de vizualizari si peste 100 de comentarii. Facand o analiza intre primul si al doilea blog se observa ca am scris mai mult, dar m-am promovat mai putin sau am scris lucruri mai putin importante 

Astazi, 20.04.2012, m-am hotarit sa trec pe un domeniu personal si probabil voi trece pe platforma Wordpress. Acu ceva timp am luat un Cupon cat o jumatate de pachet de tigari si am hosting pentru un an la  http://www.profitmaxim.ro/ si astazi mi-am rezervat un domeniu de la  http://www.edomenii.ro , care lucreaza prin GlobeHosting. Am luat de la ei pentru ca era pretul cu 25% mai mic decit in alta parte si am zis ca merita, neavand de facut host la ei era important doar pretul...

In curand voi avea o noua adresa... asa ca stati in zona sa va dau link-ul 


ps: Zilele trecute am avut parte de o evaluare a blogului facuta de Gabriel Ursan - Un blog pe săptămână: IrimiaRadu.Blogspot.com din care sper sa invat mai multe si sa devin mai bun (adica "sa adaug valoare" -   cine stie intelege...)







Ratings