vineri, 13 aprilie 2012

VREAU !!!

Salutare lume!

Zilele trecute m-am "lovit" de unele articole care mi-au creat o senzaţie din aia criminală în care ai fi în stare să faci orice e posibil ca să obţii lucrurile respective... dar în stilul meu caracteristic  voi pune aici lista cu dorinţe şi voi aştepta...  să se îndeplinească ...



1. VREAU un SSD - în general nu contează marca, dar după o aşa prezentare făcută pt SSD Samsung...


... vă anunţ din timp că aţi putea să îmi luaţi un SSD pentru ziua mea  (Samsung 470 Series sau OCZ Vertex sau Corsair Force 2 - neaparat pe SATA , pentru Laptop )

2. VREAU sa vad mai multe filme, mai ales in 3D ...
Am pierdut citeva:


X-Men: First Class Thor
Captain America:The First Avenger MISSION: IMPOSSIBLE – GHOST PROTOCOL


Iar din filmele viitoare VREAU sa vad:


Battleship The Avengers
MIB 3 Snow White and the Huntsman
Prometheus G.I. Joe: Retaliation
TOTAL RECALL The Amazing Spider-Man


Si trebuie sa mergem cu Mihai la astea :


Madagascar 3: Europe's Most Wanted Ice Age 4: Continental Drif






3. VREAU concediu cateva saptamani...

4. VREAU sa fim toti patru sanatosi (fizic si mental) si sa putem pleca aiurea, sa vad si eu diverse chestii, sa uit de "stationarea" in Iasi ... VREAU sa destind, sa nu mai trebuiasca sa am grijile normale generate de propria casa...

5. VREAU SA CASTIG LA LOTO ...




Voi face update de fiecare data cind reusesc sa indeplinesc ceva din lista...








Ratings