luni, 21 noiembrie 2011

Stare ZEN ...

Salutare lume!

Va povesteam acu vreo 2 saptamani de "problemele" mele - Am nevoie de un nou "prieten de nadejde" ... - dar concluzia de atunci cred ca era doar involuntara... Pina acum nu realizasem constient ca laptopul in sine poate sa imi regleze echilibrul interior intr-o directie sau alta... Stiu sigur ca activitatea la calculatorul personal ma facea sa ma simt mai bine, sa ma calmez mai repede, dar nu realizasem ca ma poate duce si in cealalta extrema...

De citeva luni de zile sunt tot mai stresat cu serviciul, mai fac si greseli, mai sunt si momente cind sunt superficial, dar stiu ca dupa ce ajung acasa si stau cu familia uit tot, iar dupa ce ma "descarc" la laptop imi reincarc bateriile pentru o noua zi... Dar de saptamani laptopul a inceput sa faca figuri... se inchide cind vrea el... nu mai merge la "viteza"... nu imi merg jocurile preferate... sta cu "orele" sa se deschida citeva pagini FB simultan... ce mai... merge ca un ramolit... Dar m-a influentat si pe mine... nu ma mai ajuta sa ma "descarc" si nu am simtit ca tot se aduna "energia negativa" in mine in momentele in care ma enervez in fata lui...

Iar proba de azi - Nume proba: Zenbook - pune sare pe rana...
Zenbook fuzionează frumusețea, rezistenţa şi stabilitatea. Este primul PC din lume care încurajează oamenii să caute sensul suprem în interacţiunea lor cu tehnologia. Simplu, subtil, dar în totalitate sofisticat, ASUS ZENBOOK poate fi gadgetul perfect în această nouă fază a evoluţiei tehnologice.
In descrierea lui e atita frumusete, de parca deja imi regleaza energiile: Svelt și elegant, ZENBOOK este construit din aluminiu polizat, lucrat cu grijă și migală demnă de un ceasornicar, dar înglobează o listă intransigentă și impresionantă de cuceriri tehnologice. Acesta utilizează cele mai recente procesoare Intel Core i7 sau i5 din a doua generație (optimizate pentru laptop-uri), SATA versiunea 3.0, cea mai rapida unitate de stocare SSD, Bluetooth V4.0 și USB 3.0. ASUS a adăugat, de asemenea, tehnologia USB Charger+ care folosește puterea portului USB 3.0 pentru reîncărcarea dispozitivelor portabile într-o fracțiune de timp din perioada necesară în mod normal. Rezultatul este un portabil cu o viteză impresionantă de lucru. Orice atingere a tastaturii sau a touchpad-ului are rezultate instantanee, fulgeratoare.


Ce bine i-ar veni la mine linga geam... cand ma refugiez la singura placere vinovata ce mi-a mai ramas - tigara... Ce liniste ar fi in camera cind mai navighez si ceilalti dorm (acum parca am un avion cu reactie, nu un laptop...)... Ce lin ar merge filmele pe ele - alea de pe blueray ... nu cum am vazut ultimul film - 10 cadre mergeau fluent, 2 statea ... 

Ce sa mai zic... probabil mi-ar regla energiile din nou... probabil m-as "certa" iar cu alina ca stau prea mult in fata compului (in ultimul perioada s-a injumatatit timpul petrecut in fata laptopului)... dar sigur atmosfera ar fi mult mai buna in casa pentru ca nu ne-am mai "certa" de la laptop...

CONCLUZIE: Wishlist... 





Articol scris pentru SuperBlog 2011

Ratings