marți, 22 noiembrie 2011

Comunitatea bloggerilor...

Salutare lume!

Multa lume ma intreaba de ce am blog... si nu stiu ce sa raspund, ca doar nu sunt mare "poet", nici macar nu am destule idei, iar de timp, ce sa mai spun... niciodata nu este destul... Dar "scriu" si mai ales in ultimul timp este doar o joaca, pentru ca scriu 90% din articole pentru SuperBlog 2011, tot un fel de joc... 

Datorita acestui concurs am "fost fortat" sa ma documentez in domenii pe care le neglijasem in ultimul timp - IT, calatorii, prieteni - si sa imi fac o auto-analiza, cu rezultate nu prea imbucuratoare (voi scrie intr-un oarecare viitor concluzia ). Deasemenea am inceput sa gindesc altfel in legatura cu "joaca" mea de-a "blogger-ul"... si, cum spunea cineva, cindva - nu stiu unde am citit - "ce varianta mai usoara de a cistiga niste bani exista"?

Abia acum am fost constient, inca nu am studiat informatiile suplimentare gasite "la o aruncatura de bat" - Google , ca exista o comunitate a bloggerilor... Ceea ce a facut Autonom  in cele doua doua evenimente sustinute cu logistica #prinSibiulmeu si Cluj Brands Tour mi se pare minunat si niciodata nu mi-as fi imaginat ca se poate face legatura intre niste oameni simpli, care scriu pentru ei si niste sponsori...

Cred ca daca Autonom si-ar permite sa ajute la creerea sau sustinerea comunitatilor de bloggeri in orasele in care au reprezentante ar fi un cistig de ambele parti. Probabil nu ar fi greu de aflat centrul de actiune al comunitatii locale a bloggerilor pentru ca acum am dat o cautare pe Google si am aflat tot ce trebuia sa stiu despre bloggerii ieseni. Comunitatea oricum se intilneste din cind in cind, ideea e sa se faca intilniri mai bine organizate si cu date stiute cu citeva saptamani inainte pentru a putea fi promovate actiunile... Pana la acest articol nu auzisem ceva despre "Comunitatea ieseana" si stau online destul de mult... dar daca ar fi promovate activitatile, ar fi mai multi noobie ce ar putea "creste"...


Articol scris pentru SuperBlog2011

Ratings