joi, 26 aprilie 2012

Anvelope



Vine unul la mine sa-mi propuna o afacere. Da cu tupeu asa, nu oricum. Tipul asta era o cunostiinta printr-un prieten de al meu. Ne mai intalnisem noi prin diverse locuri si am scapat o vorba doua, dar mai mult nu. De aceea am si fost mirat cand a batut la usa mea. Cica imi zice el mie, „sefu am o oferta de buzines pentru tine!”. Mirat ma uit la el, ce afacerea ar putea asta sa-mi ofere el mie, nu stiu.

Imi spune ca a vazut el legea aia cu anvelope iarna si alte smecherii cum ar fi ca sunt obligatorii. Si ce-mi propune nenea asta, cica, cum eu le am cu internetul sa caut eu pe google anvelope vara ieftine sau anvelope iarna ieftine sa le gasim si sa le vindem noi mai departe. Ca cica se ocupa el sa le vinda dar ii trebuiesc comandate.

Imi surade pentru o clipa ideea dar apoi stau si ma gandesc ca am avea nevoie de un capital pentru anvelope se uita la mine mirat ca si cum nu as avea incredere in el si imi zice „sefu’ nu-ti face griji, ca deja am precomenzi!”


Ce sa mai zic? Ca imi iese si mie ceva din afacerea asta!

Ratings