joi, 1 decembrie 2011

Organizatori SuperBlog 2011

Salutare organizatori SuperBlog 2011 !

Da! Este un articol doar pt voi !
Sunt nou in blogosfera si acest concurs a fost o testare pentru mine... Va multumesc ! 

Probabil v-ati dat seama din articolele mele ca sunt pe linga cu scrisul, dar incerc... sunt inginer si creierul meu functioneaza in cea mai mare parte doar in formule  , asa ca nu de putine ori se intilnesc in scrierile mele exprimari "neartistice" (nu ma pot compara cu "pestii" descrisi de altii )... 

Eu am sperat ca voi reusi sa imi imbunatatesc scrisul prin acest concurs, dar partial sunt tot in ceata... Problema mea e ca nu am putut sa imi dau seama unde gresesc, asa ca pentru tura urmatoare de concurs (sper sa aflu cand e si sa ma inscriu) as fi foarte incantat daca m-ati ajuta in aceasta privinta. Ma puteti ajuta daca ii puneti la munca pe sponsori, adica sa impuneti cel putin trei criterii de notare independente, adica sa se dea o nota pentru TEMA (adica daca s-a respectat solicitarea sponsorului), CORECT (daca a scris corect, inteligibil, idei clare, etc) si IMPRESIE (este placut articolul cu pestii, dar parca nu e la tema...). Rapoartele pentru media finala se pot stabili de catre sponsori  in momentul in care va transmit temele, asa ca nu ar fi prea greu...

In teorie, termele pentru fiecare proba au fost ok, dar pentru mine, care ajung la calculator doar noaptea si am fost si la prima participare, a fost dificil. Intr-adevar am avut o saptamana la dispozitie pentru primul articol, dar din cauza ca am "pierdut" o saptamana am ajuns apoi sa am termene zilnice... Nu stiu cum se poate imbunatati aici prin regulament, dar sigur voi schimba ceva in activitatea mea la urmatorul concurs...

Dupa cum s-a vazut si in comentariile de la etape, este nevoie uneori de prezenta "juriului" pentru a da unele justificari, sfaturi, etc. Nu stiu daca se poate impune asa ceva sponsorilor, dar ar fi utila prezenta lor macar pe pagina probei ce le apartine...

Regulile actuale au fost simple si ok, dar trebuie clarificata pozitia voastra in problema plagiatului, pentru ca de acolo s-a plecat tot scandalul...

Va urez spor la munca si sa ne vedem sanatosi la urmatoarea editie (poate nu va fi doar anuala... eu chiar vreau sa cresc, dar am nevoie de ajutor uneori...)


Articol scris pentru SuperBlog 2011 - finalul...

Ratings