vineri, 25 noiembrie 2011

Vine Craciunul...

Salutare !

Mai sunt câteva zile și intrăm în "Luna Cadourilor". Cu toată criza cred că trebuie totuși să ne bucurăm de această perioadă, așa că vă propun un "Coș ideal" pentru familie...

Anul acesta este primul Crăciun în patru 

Pentru cadouri de Craciun mi-am făcut un wishlist .
În primul rând am introdus in lista baza: Sacul cu Bunatati de Craciun pentru că oricâți ani am avea tot niște copii suntem  , iar in acest "saculet" avem de toate - bomboane de ciocolata, cozonac, prajiturele - si mai ales e un sac de mos craciun...

Dupa ce am rezolvat problema cu cadoul pentru copii, trec la lucruri serioase  ...

Pentru mine am trecut doua seturi de curea si portofel din piele, unul negru si altul maro, ca ar fi cazul sa trec si eu in categoria urmatoare, sa renunt la cureau din facultate (cu catarama masiva din metal cu US ARMY ) si la curelele luat din bazar la 10 lei bucata. La astea am mai adaugat si o cravata Hugo Boss, ca nu se stie cind voi avea nevoie sa fiu un pic mai dichisit ...


Pentru Alina e cel mai greu de selectat un cadou... Nu prea poarta bijuterii, nu ca ar avea o lada, dar... totusi m-am gindit ca de mult tare nu i-am mai cumparat ceva, asa ca i-am ales o pereche de cercei si un colier. Ambele cadouri sunt cu Cristale Swarovski, ca sunt la moda, sunt elegante, dar in acelasi timp discrete... Dar stiu cel putin un element de vestimentatie dupa care se da in vant: esarfa. Asa ca nu am putut trece cu vederea o esarfa deosebita, sub semnatura Gucci - Esarfa Deep Ocean Luxury by Gucci.


Pachetul era gata... dar am mai navigat un pic sa vad ce lucruri interesante mai au si...
Am dat peste ceva ce "mi-a luat ochii" - Lenjerie de lux - Molly Set. O fi ea mamica realizata, cu doi strengari acasa, dar in primul rand e femeie si trebuie sa ii "explic" cu cadoul acesta  ... Si ca sa intram mai usor in atmosfera, m-am gandit ca nu ar strica prezenta unei sticle "Indulge Yourself" Bordeaux...

Acum e gata lista, mai ramane ca Mosu' sa poata accesa wishlist-ul ...  


Articol scris pentru SuperBlog 2011






Ratings