duminică, 27 noiembrie 2011

Mos Craciun - prima varianta ...

Salutare lume!

M-am gindit, m-am razgandit si m-am gindit din nou...
Tre sa ii fac un cadou util Alinei, dar tre sa fie si pentru mine util... si am ajuns la concluzia ca e mai bine sa fie 2 cadouri ;)

Primul, cel mai important, este un laptop nou... Trebuie sa fie silentios, sa fie usor, sa fie practic, intr-un cuvint: ZENBOOK . Cu acest laptop in casa nu se vor mai isca discutii - vreau si eu sa fac ceva pe eRepublic sau trebuie sa ii pui lui Mihai niste muzica sa adoarma mai repede sau trebuie sa caut niste informatii despre diversificare sau vreau si eu niste desene animate - presupun ca ati facut legatura intre citate si figuri... Ideea e ca la cit de echilibrat e acest laptop, e foarte posibil sa readuca "zenul" in familia noastra, iar la cit e de "dotat", in urmatorii 5 ani nu ii mai cumpar cer nimic Mosului ;)

Dar nu are cum merge in bucatarie cu noua reteta postata de vreo mamica in grupul de pe FaceBook... asa ca m-am gindit ca i-ar folosi extraordinar de mult si un Transformer - si nu e vorba de robotul din filmul omonim, chiar daca are puteri apropiate ;) - ci de o tableta foarte puternica, situata in primele 5 produse in clasa ei... si cu ea pusa pe mobila noua din bucatarie, nu va mai trebui sa ma tot intrerupa de la "treaba" mea pe laptopul actual... Sunt sigur ca isi va muta pe tableta toate retetele si informatiile necesare, dar tare mi-e frica sa nu cumva sa o "imprumut" mereu si sa apara iar discutii ;)

Deci, Mosule, ai grija ce pui in sac anul acesta!!! NU sunt mofturos deloc, iar daca te ocupi de Alina si copii (o sa vezi articolul urmator ;) ) eu nu o sa iti cer nic... ;)

Articol scris pentru SuperBlog 2011

Ratings