luni, 28 noiembrie 2011

Parteneri SuperBlog 2011

Salutare!

Cum considerati ca se distinge fiecare partener media SuperBlog 2011 (TVR – Zon@ IT, RadioLynx, Connect, Photo Magazine, 121.ro, MediaLOOK, PRwave,MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro) in mass-media si respectiv in blogosfera din Romania?

Sincer, despre unii parteneri aud prima oara... iar cum "activitatea" mea in blogosfera tinde spre zero, nici despre blogurile lor nu stiu nimic... Dar pot detalia cate ceva despre fiecare...

TVR – Zon@ IT - era o vreme cand urmaream fiecare emisiune, imi puneam alarma sa nu pierd... in ultimul timp nici nu mai urmaresc vreo emisiune anume la tv... la vremea cand o urmaream era cea mai tare din parcare. Acum am aflat ca au si o pagina interesanta (am adaugat-o in "marcaje" )

RadioLynx - ascult radio doar in masina... pe net... nu am timp... o parere nu mi-am format, pentru ca nu am avut timp nici de proba lor, nici sa ascult emisiunile recomandate...

Connect - la ce vremuri sunt... nici reviste nu mai cumpar... candva, tare de mult, mai rasfoiam o editie la citeva luni...

Photo Magazine - am prins in mina citeva numere, dar cum pasiunea mea nu se leaga de specificul lor...

121.ro - chiar acum e prima oara cind ajung la ei, dar "mesajul din sticla" e bestial:
Matematica iubirii:
Barbat inteligent + femeie inteligenta = poveste de dragoste
Barbat inteligent + femeie naiva = sex
Barbat naiv + femeie inteligenta = casatorie
Barbat naiv + femeie naiva = graviditate

MediaLOOK - probabil as fi la zi cu noutatile media si IT, daca i-as urmari...

PRwave - teoretic se ocupa de PR, dar eu nu am auzit de ei ... 

MoneyWatch.ro - scrie simpatic, cit am apucat sa citesc acum ...

Obisnuit.eu - are timp sa scrie...

LexaVerzes.ro - pacat ca nu am stiut de el de mai mult timp, ca are acolo un articol care m-ar fi ajutat mia mult...




Articol scris pentru SuperBlog 2011

Ratings