luni, 28 noiembrie 2011

Dedicatie de la Gabi... "fara numar" ...

Salutare lume!

Zilele trecute am primit o dedicatie de la mult iubitul, stimatul, glumetul de frate-miu:



Va redau si versurile, sa fie o experienta totala :

Stau la birou pana noaptea tarziu 
Drumul spre casa parca nici nu-l mai stiu 
Am prieteni putini, dar si ei m-au uitat 
Fiinca seful ma tine mereu ocupat 
Uite, de pilda maine am un raport 
Si din cauza asta nu pot, 
Nu am timp sa ma uit 
La femeia frumoasa 
Care trece plutind 
Intr-o rochie albastra 

Refren: 
Sunt prea lucid pentru lumea asta 
Putina nebunie poate ar schimba ceva 
Sunt prea lucid pentru lumea asta 
Vreau sa inebunesc 
Sa ma indragostesc 
Sa simt ca traiesc 

Sunt prea lucid pentru lumea asta
Sora mi-e drama si mama napasta 
Ma trezesc dimineata sa ma duc iar la munca 
Si parca viata imi trece pe langa 
La semafor o fata in alta masina 
As vrea sa-i spun ceva, pare atat de senina 
Dar mi-e frica de ridicol 
Mi-e groaza de penibil 
Cred ca sunt prea sensibil 
Of, sunt mult prea sensibil 
Altul in locul meu ar fi avut curajul 
Sa ii spuna ce-as fi vrut sa-i spun eu 

Refren: 
Sunt prea lucid pentru lumea asta 
Putina nebunie poate ar schimba ceva 
Sunt prea lucid pentru lumea asta 
Vreau sa inebunesc 
Sa ma indragostesc 
Sa simt ca traiesc 


Sunt prea lucid pentru lumea asta 
Sora mi-e drama si mama napasta 
Sunt prea lucid , lumea mea e un vid 
Si ma simt stupid ce stupid... 
Vreau sa inebunesc 
Vreau sa ma indragostesc....






4 comentarii:

  1. Cea mai tare piesa... cand am ascultat-o prima data am crezut ca ma reprezinta... cred ca de fapt pe toti birocratii ne reprezinta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ma!! Cit stai tu peste program? Poti face comparatie cu mine? Eu cred ca e perfecta pentru mine !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. perfecta, huh?! si ce-ai fi vrut tu sa-si spui don'soarei de la volan?! si n-am nici rochie albastra ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai rochie.. dar ai ochii albastri.

    RăspundețiȘtergere

Ratings