duminică, 13 noiembrie 2011

Multimedia ... HD...

Salutare lume!


Cindva stiam tot ce misca in hardware IT ... De citiva ani nici nu mai citeam ceva, dar sa mai fiu si la curent cu noutatile... Acum, cu "ajutorul" SuperBlog 2011, ajung incet cu lectiile la zi...

Cea mai noua lectie am primit-o acum de la ASUS... Aveam o parere foarte proasta despre ei, adica, stiam ca fac placi de baza si uneori si laptopuri... si atit... dar vad ca au crescut si s-au diversificat astfel incat acum poti sa iti faci o camera full multimedia numai cu "scule" ASUS... Voi incerca sa imi utilez, virtual, camera de recreere, din virtuala mea vila, numai cu produse ASUS...

In primul rand am nevoie de o "nava", dar cum nu prea se gasesc, aleg o masina, un ASUS Automobili-Lamborghini VX7... E bun si la multimedia si la jocuri... si sa nu mai spunem si de cum arata ...

Apoi am nevoie de P1 LED Projector ca sa scap de cablaraie si de o singura diagonala si o singura pozitionare in camera... Pun proiectorul in mijlocul camerei, in locul lustrei, si am 3 pereti pe care pot "rula" aplicatiile, jocurile sau filmele... functie de dispozitia de a sta pe fotoliu sau in alta parte...  

Pentru a ma putea bucura de toate posibilitatile media trebuie sa fac o combinatie, fericita, intre playerul multimedia O!Play GALLERY, la care voi lega proiectorul si HDD extern, sistemul de boxe 7+1 recent castigat de tata si routerul wi-fi RT-N56U, la care pot lega toata aparatura din zona...

Pentru portabilitate maxima, adica daca vreau sa vad un film in curte pe laptop, am nevoie si de uBoom pentru un sunet curat si puternic, cu reducerea spatiului ocupat si imbunatatirea fluxului de aer necesar racirii laptopului.

Atunci cind ma voi juca sigur ma voi bucura de castile wireless HS-W1, care imi permit sa ma misc in libertate si sa comunic perfect prin tehnologiile implementate... Iar daca vreau sa plec si sa le iau cu mine se pot plia pina la dimensiunea unei carcase de DVD si se vor potrivi oricarui PC cu port usb. Cele 8 ore de functionare cu acumulatorul inclus ma va multumi in orice situatie...

Acum, ca mi-am facut lista de aparatura necesara, mai ramane sa imi fac vila in jurul camerei multimedia...


Articol scris pentru SuperBlog 2011

Un comentariu:

  1. si nu uita de piscina de pe langa vila (ca trebuie si una afara neaparat!) si locul de joaca unde sa stea "captivi" cei mici ca tu sa te poti bucura de camera de recreere :)
    eu o sa savurez un martini (si vreo 2, 3 masline) pe salteaua din mijlocul piscinii ...
    vise placute in continuare! ;)

    RăspundețiȘtergere

Ratings