luni, 24 octombrie 2011

Team building

Salutare lume!

S-a hotarit sa facem un "mini team building" la noi in departament... Daca departamentul nostru nu prea intra in calculele sefilor cind se faca actiuni in cadrul firmei (cine stie cunoaste ), am hotarit noi sa incercam sa ne distram impreuna...

S-a hotarit sa facem totul pe un week-end, pentru ca nu avem cum lipsi toti mai mult de o sambata si s-au inceput planurile... Fiind persoana cea mai bagatoare in seama din tot departamentul (uneori din toata firma  ) eram in prim plan si aveam un "cuvant greu" de spus in organizare... Dar, ca intotdeauna, aveam ZERO experienta in alegerea obiectivelor... nu am fost nicaieri in tara asta... Dar, cum stiu sa ma bag in seama, am reusit sa duc discutia in directia in care puteam sa am si eu o parere...

Am fost deacord toti sa mergem undeva in munti unde sa putem sta totusi in conditii omenesti - doar suntem citiva cu copii mici - dar sa avem si acces facil la frumusetile naturii de pe biciclete, ca sa facem si un pic de "sport". Asta era ideea de baza, urmand sa stabileasca "sefu" impreuna cu citiva mai "purtati" prin tara locatia exacta.

In partea de organizare era totul clar: fiecare familie "mai mare" avea la dispozitie o masina personala, iar cei care veneau singuri sau doar cu iubita/iubitul, sotul/sotia se cuplau pe masinile disponibile. Problema cea mai mare era ca nu toti aveam biciclete, iar cei ce aveau nu dispuneau de dispozitive de carat. Dar si asta s-a rezolvat simplu, ca doar "stam" toata ziua pe calculator ia Google e cel mai bun prieten si la cautarea biciclete de inchiriat portbagaj suport bicicleta ne-a trimis simplu la locul cu de toate: Aventuria ...

Acum eram prinsi toti cu analizele... Ce e mai bun, ce pot lua, ce imi permit, ce pot sa pun pe masina mea, etc... Am pierdut citeva ore sa ne hotarim... Singurul regret era ca plecam doar pentru 2 zile :( Dupa discutii si discutii, ne-am hotarit ca fiecare sa isi faca lista cu ce are nevoie, iar apoi de pe un singur cont sa facem comanda ca sa ne trimita doar un camion 

Eu, fiind cel mai putin pregatit am avut de luat de toate: bare transversale si cutie portbagaj Atlantis 780, doua biciclete MTBbare transvesale si suport de bicicleta pe carlig – EuroClassic G5... Mai aveam un pic si facem un OZN din bietul Logan 

Dupa finalizarea comenzii am discutat cu administratorii magazinului online sa organizeze totul ca sa ajunga chiar in vinerea dinaintea perioadei programate pentru team building.

Cand au aparut montatorii, masinile noastre erau aliniate una linga alta, frumos spalate si aranjate, gata de plecare... Montajul nu a durat mult si am trecut la partea cea mai dificila - umplerea cu bagaje  , dar parca totul mergea mai usor si mai repede cand vedeam frumusetea impodobita din parcare...

Si am plecat... sau vom pleca... cine stie...




ps: articol pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 9

ps: sunt un visator  ... cine stie, cunoaste 

Ratings