marți, 8 martie 2011

BB2 - continuare

Salutare!
Intr-un final mai reusesc sa scriu si eu ceva . . .

            Acum stiu sigur ca am bebe acasa , dar nu din perspectiva faptului ca ar plange sau ar fi greu cu somnul (cum ati crede multi) , ci din prisma B I B E R O A N E L O R . . .
In primul rand, a fost o adevarata aventura obtinerea lor , ca apoi sa simt ca am bebe - spalatul zilnic de cateva ori . . . Dar sa o iau cu inceputul :
            Dupa ce si-a revenit Alina am reusit sa ajung la cumparaturi . Aveam o lista "lunga cat o zi de post"  . . . Dar provocarea a fost sa gasesc biberoanele cele mai bune . Singura conditie impusa de Alina era "sa fie din sticla" , iar finantele ma obligau sa gasesc cele mai ieftine . Asa ca am plecat la vanatoare , dar cu capul in traista pentru ca nu am studiat inainte oferta de pe net (lucru ce l-am facut muuuuuult mai tarziu) . Prima farmacie in cale a fost chiar farmacia Spitalului , care avea citeva variante la diferente de preturi si producatori care nu-mi spuneau nimic despre calitate , asa ca nu am luat de acolo . Am plecat mai departe , la farmaciile cu care eram obisnuit .
            Prima impresie : preturile biberoanelor de sticla "de marca" sunt "astronomice" comparativ cu cele ale biberoanelor "clasice" - din plastic - chiar si cele "Free BPA" sunt la jumatate de pret...

ps: nu am mai reusit sa termin... sper sa termin cindva... ;)
        

Ratings