joi, 3 martie 2011

BB2 - acasa

Salutare lume!

           Gabriel este de o saptamana acasa . 
           La prima vedere (si conform spuselor medicilor) sunt sanatosi amandoi . Alina chiar se misca mai bine decat la Mihai . . . 
           In prima zi Gabriel nu a plans foarte mult , dar am aflat cand m-am trezit ca eu am fost fericitul lasat sa doarma , pentru ca a fost agitat toata noaptea si mama soacra a stat langa el de la 3-8 . . . Dimineata am preluat eu "stafeta" (respectiv interfonul) . . .
           Zilele urmatoare au fost variabile , ba dormea , ba nu , dar nu au fost probleme mari . Totusi , e greu cu programul de somn ca ii este foame la fiecare 2 ore , asa ca nu prea este timp de nimic  . . . 
           A trecut o saptamana , de parca ar fi fost ieri . . . 
           Astazi pot face rezumatul celor 2 saptamani foarte stresante ce au trecut si pot spune ca am trecut cu bine .










Ps: ne e dor de Mihai . . . care pare ca o duce bine la Falticeni:



4 comentarii:

  1. prima data cand ii vad ochii...sa va traiasca mai :-)), foarte frumos si foarte " mare " ..:-) ce frumos e.. !

    RăspundețiȘtergere
  2. cind o sa vii tu in tara o sa fie deja pregatit sa traga de par , sa faca mofturi la comanda . . . o sa ai ce face . . .

    RăspundețiȘtergere
  3. mai nutzu dar de celalalt nepot ce zici? mai ales in poza cu colega de gradi ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. e un smecheran mihai ... se uita deja dupa gagici ... Gabriel e un dragut ... si are si niste falcute super .. sa vezi ce repede o sa treaca timpul ... toate vor fi bine... succes ...

    RăspundețiȘtergere

Ratings