marți, 15 februarie 2011

Mihai e la bunici...

Salutare!
Am doua zile fara Mihai acasa. Partial e ciudat, partial e relaxant...
Sambata au venit parintii mei si l-au luat la Falticeni si dupa s-a asternut linistea in casa...
La culcare, Alina a vazut patutul gol si abia a reusit sa se abtina din plins ... de parca nu s-ar mai intoarce. Eu am simtit "lipsa" lui duminica dimineata, cind am putut dormi pina la 9.30 , lucru ce nu am reusit de citiva ani pt ca Mihai se trezea mereu in jurul ore 7.30 ... si eu cu el ...
M-am odihnit in acea noapte de sambata-duminica si chiar credeam ca ma voi odihni in aceste zile, dar... totusi mai avem un junior, chiar daca inca nu "alearga" decit prin burtica Alinei, ii simtim prezenta in zona .. mai ales in momentele cind gemetele Alinei le auzi de oriunde...
Oricum, eram sigur ca duminica voi dormi si voi recupera multe ore nedormite din ultimele saptamani... dar de unde...
Am adormit pe la 12, de atita stat degeaba, dar cind eram mai relaxat, somnul abia incepuse sa se instaleze, oare ce se intimpla? s-a trezit Alina, ca a trezit-o juniorul si ca ii este foame... OK
M-am trezit, am pregatit masa, apoi am inceput sa ne uitam la TV ca nu mai puteam adormi niciunul... toata ziua am lenevit, dar nu am reusit sa dorm. A fost o zi destul de "obositoare" pt ca statul degeaba ne rupe pe amindoi.
A venit seara, eu am cazut ca un erou pe la 23, dar ... la 23.45 m-a trezit din Alina... era foarte nelinistit cel mic si se calmeaza destul de repede cind stau si eu cu mina pe burtica, asa ca s-a dus somnul meu... pe la 3 si ceva am adormit ...
Asa ca, inca nu m-am odihnit... mai incerc...

2 comentarii:

  1. te citesc, omuletz, te citesc, chiar daca nu prea imi fac simtita prezenta :)
    sa vedem de merge sa postez comentariul
    enter!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti prima... multumesc ca ai spart gheata... ;)

    RăspundețiȘtergere

Ratings