joi, 17 februarie 2011

Addicted . . .

I am "addicted" . . .
Sunt un copil mare, clar . . . Non stop m-as juca . . .
Merg la tigara, imi iau telefonul cu mine ca am jocuri . . .  Merg in bucatarie sa fac ceva treaba, imi iau laptopul cu mine sa mai dau un click la jocurile online ce le am . . .  Acum ma joc si mai scriu si aici . . .  In momentele de respiro de la serviciu "ma joc" cu colegii : le fac farse (din cind in cind mi se fac farse), arunc cu agrafe sau hirtii in colegele de birou . . . Am fost in concediul de Craciun la rude si ce am facut? am instalat niste jocuri si m-am jucat . . .
Anul trecut am fost asa implicat intr-un joc incat ajunsesem sa ma cert cu Alina . . . Noroc ca acum s-a stricat  acel joc si nu mai sunt activ . . . dar tot mai dau un click acolo . . .
Pe 24 februarie mi se naste al doilea copil, pe 6 iulie fac 33 de ani . . .  si eu inca ma joc, ma gindesc mereu la jocuri, citesc despre jocuri (mai rar, dar se intimpla totusi) . . .
Ce sa fac? Cum sa ma "de-addicted" ?!?

5 comentarii:

  1. Ramai doar cu 1 sau 2 care-ti plac mai mult si nu ocupa mult timp. Restul e can-can.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti mai trimit si eu niste copii de la mine sa faci echipa? Vlad e in perioada "counter strike" face varza tot ce prinde .. e tare ... Matei se joaca cu piticlic, Teo e pe Wii, si Maria inca asculta "mos craciun" pe youtube si pe Elmo.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) acus cind va creste si Mihai un pic va trebui sa facem echipe mari... un counter sau ceva... ne adunam toti cu laptopurile si in 2 camere separate dam razbel ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Victor, asa am facut de la ultima cearta cu Alina, dar tot cred ca stau uneori prea mult ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie totusi sa rectific ceva. Colegele mele ma lasa sa arunc cu hartie si agrafe spre ele, pentru ca stiu ca ma binedispun si ma pot dedica intr-u totul jobului meu de zi cu zi...ce atatea calcule, cifre si formule????mai fac si eu o pauza ca doar sunt om nu??? Iar despre ele sa numai spun...sunt cele mai de gasca colege pe care le-am avut pana acum..si am cativa ani de cand sunt in "campul muncii", sunt muncitoare, simpatice, si la fel de dedicate jobului ca si mine...Ma bucur ca sunt colegele mele!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Ratings