miercuri, 28 septembrie 2011

Concurs

Salutare lume!

Azi am aflat de un concurs destinat blog-urilor si m-am inscris ... asa ca periodic vor fi articole cu teme "impuse" de concurs  ;).



Concursul este SuperBlog 2011 :
"Au trecut deja 3 ani de cand am lansat SuperBlog si, bineinteles, nu ne oprim aici  Pentru a 4-a editie, v-am pregatit:
1. premii ASUS in valoare totala de 13000 USD – in vouchere, cum v-ati obisnuit, ca sa-si aleaga fiecare dupa pofta inimii ce-i place si ce-i foloseste;
2. mai putine probe – sigur veti aprecia
3. cateva modificari esentiale in mecanismul de desfasurare si in regulamentul de participare – am tinut cont de propunerile voastre de anul trecut si, in masura in care a fost posibil, le-am implementat.
Despre ce e vorba in SuperBlog (pentru incepatori  ;) )
SuperBlog va provoaca sa scoateti la iveala tot ce aveti mai bun ca bloggeri: sa fiti inventivi si sa va impresionati pozitiv juriul si contracandidatii, sa legati prietenii, sa fiti deschisi si proactivi si astfel sa va creati noi oportunitati de dezvoltare – personala si profesionala – prin intermediul propriului blog. Noi credem ca bloggingul poate fi: si placut, si util; si serios, si jucaus; si pasiune, si profesie. Si te vom ajuta sa te afirmi provocandu-te sa scrii mai bine decat ai fi crezut ca poti, sa intelegi mai bine cerintele mediului de business pentru a te pregati pentru viitoarele afaceri, sa faci emisiuni live la radio si… mai avem surprize "

Ma astept la cat mai multe aprecieri si sustinere maxima !!!  ;) ;) ;)








Ratings