luni, 2 aprilie 2012

[Concurs] Papuci de la ZorileStore

Salutare!

Ştiţi că eu sunt adeptul concursurilor şi al gratuităţilor, nu?   Azi am dat peste un articol (care de altfel stătea de mul în Inbox...) în care mi se explică cum pot obţine o pereche de papuci gratis... aşa că am mers mai departe...

Este vorba de Campania "ZorileStore ofera 400 de perechi de papuci bloggerilor pentru un “test-drive” inovativ".
"Munca" necesară primirii "premiului" are două etape:
1. Prima etap㪠

Trebuie ales un produs si scrierea unui articol in care se mentionează campania ZorileStore.ro si perechea de papuci aleasă - adică exact ce fac acum: îmi aleg Papuci RIDER pentru barbati SWIN AD (80150_20534)



2. Etapa a doua
După câteva zile de testat modelul ales,va trebui să scriu un articol cu impresiile despre proaspata pereche de papuci.


Acum, urmeaza sa astept papucii ;) si urmatorul articol...




Ratings