joi, 10 noiembrie 2011

AMD chiar vrea ...

Salutare lume!

Dupa cum va spuneam in Tehnologia AMD Radeon™ Dual Graphics, AMD a inceput sa gandeasca altfel, ca sa revina in topuri, cum era cindva ...

Zilele trecute v-am povesti ca Am nevoie de un nou "prieten de nadejde" ... si acum, mai in joaca, mai serios (a se vedea tema de azi din SuperBlog 2011), am studiat problema mai serios...

Concluzia: daca vreau sa imi fac un upgrade trebuie sa ma intorc la "prima iubire" 

De ce?

Pentru ca ma incadrez in segmentul "BUDGET", adica solutii IT pentru "clasa medie", iar solutia "Llano" e pentru mine...
Am cautat in Romania tot ce se gaseste pentru a scoate maximul de putere din noua solutie  si nu am fost multumit de ce am gasit gata asamblat... Eu caut un sistem cu APU AMD Quad-Core A8 si  placa video AMD Radeon™ HD 6670 deoarece in momentul configurarii in CrossFireX a celor 2 unitati grafice (Radeon™ HD 6550D din APU si Radeon™ HD 6670) obtin puterea grafica apropiata celei mai noi si mai puternice placi video Radeon™ HD 6690...

Cu lectia invatata si "studii" aprofundate prin review-uri am ajuns la concluzia ca as avea nevoie de
urmatoarea configuratie:
- APU AMD Llano A8-3850 Quad Core @ 2.9Ghz
- AMD A75 Chipset Motherboard, SATA III
- Kit Dual Channel Corsair 8GB (2 x 4GB), DDR3, 1866MHz,
- SSD Corsair 120 GB
- HDD Hitachi 7K3000 2TB, 7200rpm, 64MB, SATA3
- AMD Radeon HD 6670 1GBCu un cost estimat de 800 euro ar fi perfect (nu ca n-as avea ce face cu banii astia...)

In aceasta configuratie, pe langa Dual Graphics, voi beneficia si de UVD3 (Unified Video Decoder 3) - adica cea mai mare parte a proceselor video sunt prelucrate automat de motorul grafic, imbunatatind calitatea redarii video HD... Tot pentru imbunatatirea "trairii" video voi avea la dispozitie VISION Engine Software pentru a putea vedea filmele full HD sau Blue Ray HD in redare continua perfecta, navigare pe web cu continut media in ceal mai placut mod, viteza crescuta in editarea foto si video cu ajutorul AMD App
Acceleration...

Sunt sigur ca voi putea vedea si eu in final cursiv toate detaliile din filmele BlueRay... Voi edita simplu si repede pozele ce le facem zilnic... MA VOI PUTEA JUCA cu detaliile la maxim in StarCraft II...
 


Articol scris pentru SuperBlog 2011

Ratings