vineri, 23 septembrie 2011

Analiza de situatie

Salutare lume !


Recent am intilnit pe jocul meu eRepublik un comentariu:  << Un barbat nu isi dovedeste barbatia prin numarul femeilor cu care a fost, ci prin numarul femeilor pe care le-a refuzat, spunandu-le..: "Acasa ma asteapta femeia pe care o iubesc " ! >> si am inceput unele analize sa vad cat de adevarat este...


Si am analizat... si am analizat din nou... si am discutat si cu colegele... si am cateva concluzii:
- este o noua etapa in "transformarea" subtila din "cuceritori" (adica cu cit mai multe cu atit mai bine...) in "barbati de cratita" (cica cei mai buni bucatari sunt barbatii; femeile pot iesi la "vanatoare" de la egal la egal cu barbatul). cred ca si pe alte cai s-a manipulat general transformarea, pentru ca din ce in ce mai multi barbati au dereglari hormonale, astfel incat au o cantitate mult mai mica de testosteron decat normal si au o participare mai afectiva in grup.


-  numarul de femei scade, asa ca s-a gasit un grupulet de baieti destepti sa "implanteze" ideea asta de pe acum ca sa le fie lor si eventualilor lor urmasi mai usor pe viitor


- este o noua varianta de a "ameti" fetele ca sa dea tot ce pot ;) adica nu mai merge prosteala simpla ca sa o convingi, criza e in fapt si e mai greu sa o imbeti cu apa plata si lamaie, sunt mai versate si "sar din mac in mac" mai usor




Acum ramane sa mai aud pareri ;)


ps: am mai gasit doua variante ;)
- poate e strategia unor baieti inteligenti (in adevaratul sens) care au gasit o arma impotriva baietilor "destepti" (aka cei ce luat toate fetele ca "erau mai inalti cind se urcau pe portofel")


- poate s-au plictisit baietii de atita alergatura si au zis ca e mai simplu (si mai ieftin) sa schimbe stilul doar pe una ... 

Ratings