marți, 12 iulie 2011

Decizie

Miscandu-ma prin bucatarie ( pun vasele in masina de spalat - nu e chiar simplu si nici placut, dar util ) mi-am dat seama ca in incercarea de a-mi reintra in mina ( sa nu aud comentarii la exprimare ca va maninc ) ar trebui sa impart pentru moment articolele in 2 :
- serioase ( se va observa tonul si subiectul articolului ;)  )
- neserioase ( adica la bashca sau distractive sau ce vreti voi )

Si mergand mai departe, acest articol este un mixt, voi baga niste bancuri/glume tari din ultimul FHM ( l-am luat azi dupa ce am facut revizia la masina, ca nu l-am gasit inainte cind stateam degeaba la service ;) ):

Intrebare: "Ce este scris pe spatele Statuii Libertatii?"
Radio Erevan: "Made in China!"


Intrebare: "Care e diferenta dintre un optimist si un pesimist?"
Radio Erevan: "Optimistul invata engleza, iar pesimistul chineza!"

Intrebare: "Ce este statistica?"
Radio Erevan: "Este ceva asemanator costumului de baie: arata multe, dar ascunde esentialul ..." 

Dumnezeu crează bărbatul şi femeia, după care îşi admiră opera.
Întâi se uită la bărbat:
- Ce minunăţie, ce operă reuşită, câtă perfecţiune!
După care se uită şi la femeie:
- Mda, nu-i rău. Dar tu va trebui să te machiezi puţin!



Ratings