duminică, 13 martie 2011

Intilnire BB1 - BB2

Salutare!

            Astazi a fost o zi mare : a venit Mihai de la Falticeni si s-a intilnit pentru prima oara cu fratiorul lui , Gabriel . . . A fost un moment frumos , dar in principal a fost totusi sentimentul de dor de noi  . . . Cand l-am luat din masina alor mei a trebuit trezit , iar cand a facut ochii mari si m-a vazut , m-a luat in brate si nu mai voia sa imi dea drumul . L-am dus in brate pana in casa ( perioada in care am observat  ca "exercitiul" meu e Z E R O , abia am putut sa il duc in brate si inca o geanta pana la etajul 3 :( ) si nu a scos un cuvant , doar m-a tinut in brate . Dupa o perioada in care era inca buimac de cap a inceput si el sa realizeze ca are un fratior  . . . 
           Uimirea lui a fost ca fratiorul e mai mare decat se astepta ;) dar reactia nu a fost cea asteptata de toti , parca ii era teama , s-a uitat un pic la el si a "iubit-o" pe mami .

              La vreun sfert de ora , dupa ce a inspectat tot ce e nou in dormitorul lui a venit si a inceput sa studieze bebelusul :
               Apoi si-a mai revenit . A venit foarte des in camera lui, s-a urcat pe scaun ca sa il mangaie , il ruga sa nu mai planga , a fost un dulce , dar deja da semne de gelozie   . . . A vrut neaparat sa doarma pe "perna fratiorului" - pernuta pe care il tine Alina cand il alapteaza   . . . 
               La baita de seara a fost prezent si voia sa ajute mereu , sa nu se miste de langa bebe   . . . 




               Vom vedea ce va fi maine , prima zi a decurs bine   . . . 

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru cei doi BB. Mihai e genial cum merge si inspecteaza el intai patutul, putin timid dar grijuliu si atent sa fie totul in regula. O sa fie un frate mai mare grozav si un bun prieten pentru Gabriel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a ridicat parul pe mine... sunt impresionat... ma face sa ma gandesc si la un viitor al doilea... in rest cunosc filmul de pana la episodul asta... numai cine nu are, nu intelege. Nu se putea descrie mai bine decat ai facut-o tu. Multumim dublu tatic!

    RăspundețiȘtergere

Ratings